Lekomed leke giderici krem

Merhabalar!!

Çoğu kişi koyu lekeler ve pigment düzensizliklerinden şikayetçi, başı derttedir!Özellikle yaz mevsiminde güneşten dolayı bu lekeler kendisini iyice belli etmektedir.Hali hazırda yaz mevsimi geliyorken, yaza lekesiz, sorunsuz bir cilt ile giriş yapalım...
Uzun süredir deneyimlediğim bir üründen bahsedeceğim bugün sizlere..


Lekomed, Çok fonksiyonlu, beyazlatıcı, leke giderici krem...
Öncelikle ürünün özelliklerinden bahsetmek istiyorum...
"Lekomed Multi-Function Whitening Cream, güçlü leke karşıtı içeriği (E Vitamini) + (B3 Vitamini) + (Triticum aestivum) + (Germ extract) + (Salicylic acid) ile melanin sentezini dengeleyerek koyu leke ve pigment düzensizliklerinin görünümünü azaltmayı hedefler.

UV filtre sistemi sayesinde güneş ışınlarından cildinizi koruyarak yeni leke oluşumunun önüne geçer. Cildinize parlak ve canlı bir görünüm kazandırır."

3 haftalık periyotta sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa düzenli kullanıldığı zaman Lekomed Krem etkin bir çözüm oluşturmuş ve farklı türdeki lekeleri %82 oranında azalttığı klinik olarak kanıtlanmıştır. (*30 kişi üzerinde yapılan klinik çalışma)
Genel kullanım alanları:
  • Güneş kaynaklı oluşan lekeler
  • Gebelik lekeleri (Melazma, Klozma)
  • Yaşlılık lekeleri (Solar Lentigo)
  • Yara ve sivilce sonrası oluşan lekeler (Post inflammatory hyperpigmentation)
  • Yanlış kozmetik ve ilaç kullanımı sonucu oluşan lekeler (Fotoalerjik Reaksiyon)
  • Genital bölge ve koltuk altında oluşan renk değişimleri
Geçelim benim yorumlarıma... 
Ürün 50 ml'lik bir tüpte. Gün içerisinde yanınızda da kolaylıkla taşıyabilir, gerekli anlarda uygulayabilirsiniz. 
Benim burnumda güneş yanığından sonra kalan bir kahverengi iz vardı, bir türlü geçiremiyordum, bu krem sayesinde o iz gözle zar-zor görülecek derecede azaldı! Düzenli kullanıma devam edersem yakında tamamen kaybolacak gibi duruyor! :) 
Alnımda da hafif ton eşitsizlikleri vardı, onlardan da kurtuldum. 
Kremi kullanmaya başladığımdan beri cildim daha aydınlık, daha beyaz ve sağlıklı görünüyor. 
Kremin en sevdiğim bir diğer özelliği de nemlendirmesi!Akne tedavisinden dolayı kupkuru, sürekli soyulan cildime çok iyi geldi, onarıp, iyileştirme hızı yüksek. 
Cildimi yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor. Makyaj altı baz olarak da oldukça kullanışlı, gözenek görünümünü de azaltıyor. 

Cilt problemleriniz varsa bu kreme bakmanızı tavsiye ediyorum... 

Ürünü incelemek veya satın almak isterseniz 
veya 
bakabilirsiniz. 

Okuduğunuz için teşekkürler, umarım faydalı bir yazı olmuştur. Lekomed'i kullanan var mı? Ya da sizin lekelere karşı kullandığınız bir krem var mı?Yorumlarınızı bekliyorum... 
Sevgiler :) 

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık


Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan canım şu anda bende kullanıyorum ve açıkçası memnun kaldım

    YanıtlaSil
  2. Baya merak ettim bu ürünü,fiyatı da uygunmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş! Leke konusunda soru soran arkadaşlarıma önereceğim kesinlikle! Öptüm çok!!!

    YanıtlaSil
  4. hiç duymadığım bir marka güle güle kullan..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar