Güneşe karşı gardımızı alalım !

İnternet sitelerden alışveriş yapmayı çok seviyorum, belki önceki yazılarımdan bilirsiniz.İhtiyacım olan ürünleri uygun fiyatlar ve çeşitli kampanyalarla bulunca alışveriş yapmak çok daha keyifli hale geliyor benim için. www.kozmium.com'da son zamanlarda keşfettiğim bu güzel indirimlerin ve çeşitli kampanyaların olduğu sitelerden birisi.

Daha önce www.kozmium.com ile ilgili çok güzel detaylı inceleme yazısı yazmıştım, şuradan okuyabilirsiniz o yazıyı da *tıktık.
Malum artık kış mevsimini geride bırakıyor, ilkbahar/yaz mevsimlerine doğru yaklaşıyoruz.Güneş de yüzünü göstermeye başlıyor.Bu dönemde cildimiz ve sağlığımız için güneş ürünleri en çok dikkat etmemiz gereken ürünler.Bende güneş kremi alacaktım, Kozmium'da yine güneş ürünlerinin son derece uygun fiyat ve kampanyalarla olduğunu gördüm, alışverişimi buradan yapmaya karar verdim ve sizlerle de paylaşmak istedim...

Öncelikle belirtmek istiyorum ki Kozmium'daki güneş ürünleri dermokozmetik markaların olduğu için tamamı güvenilir ve etkili.

Kozmium la roche posay ürünleri; www.kozmium.com/m/la-roche-posay


Kozmium bioderma ürünleri; www.kozmium.com/m/bioderma


Kozmium  Avene ürünleri; www.kozmium.com/m/avene


Kozmium Babe ürünleri; www.kozmium.com/m/babe

Ben güneş kremi tercihimi Avene markasından yana yaptım.
Avene Cleanance Solaire SPF30 içeren, yağlı ve akneli ciltler için uygun olan güneş kremini sipariş verdim.Çok güzel bir kampanya yapmışlar, güneş kreminin yanında hassas yağlı ve akneli ciltler için narin temizleme jelinin 100ml'lik boyu hediye.
Üstelik setin fiyatı 69,90 TL'den 39 TL'e düşmüş.
Şuradan inceleyebilirsiniz, *tıktık
Böyle güzel indirim varken bakmanızı tavsiye ederim, siparişim gelir gelmez ve kullandıktan sonra detaylı yorumlarım sizlerle olacak ...

Sevgiler :)

Yorumlar

  1. bu yaz yine güneş koruyucu olarak avene kullanacağım sanırım .-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar