Redist Kremsi Saç Bakım Köpüğü

Miss kokulu bir ürünle herkese Merhabalar!!
Redist ürünlerini, kuaförlerde ve online alışveriş sitelerinde kolaylıkla bulabilirsiniz ve fiyatları, etkileriyle, ambalajlarına göre çok çok iyi.

İlerleyen günlerde de Redist'in bir çok ürünlerini sizlerle paylaşacağım.
Bugünün konuğu ise Redist'in 40 çeşit %100 doğal bitkilerden oluşan saç köpüğü.
Daha önce başka markanın bu tarz saç köpüğünü alacaktım ama hep bir erteleme vardı, demek ki bu ürüne kısmetmiş.

200 gramlık, uzun, zarif, sarı-altın renkli tüpte.
Saçlarım hafif ıslakken ya da kuruyken, tüpü ters tutarak, mandalina boyutunda sıkıyorum ve saç uçlarıma yediriyorum.
Durulama gerektirmiyor.
Kuruyunca, denizden sonra oluşan o doğal dalgalı görünümü elde ediyorum.
Ya da maşa yaptığım zaman dalgaların düşmemesi açısından, kullanıyorum.
Saçları keçe gibi yapmıyor.
Aynı yumuşaklığı koruyor ve miss gibi kokuyor.
Her banyodan sonra saçlarımı kurutmadan önce elim gitmiyor desem yalan olur.
Sırf kokusu için bile sürülür saça.
Ayrıca tüm bunların yanında besleyici, saçların nem dengesini yeniden kurmasını sağlayıcı ve renk koruması da sağlayan özellikleri var.

Gerçekten çok severek kullandığım bir ürün oldu.
En başta zaten saçları sertleştirmeyişi gönlümü çalan özelliği.
Daha sonra kokusu ve bakım yapıyor olması.
40 çeşit %100 doğal bitkiler serisine ait saç parfümünden daha önce sizlere bahsetmiştim, onu da okumayan varsa şuradan okuyabilir, *tıktık

Redist ürünlerini denedikçe çok seviyorum, sevsem de sevmesem de sizlerle paylaşmaya devam edeceğim, güzellikler, takipte kalın, mis kokulu günler :)

Yorumlar

  1. Redist ürünleri'ni gerçekten bende çok seviyorum..Yazı içinde teşekkürler üründen bendede var ama henüz denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için ben teşekkür ederim :) Gerçekten çok güzel ürünleri var, memnun kalacaksın :)

      Sil
  2. bu saç köpülerini seviyorum reddistin bazı ürünlerini ben de yeni kullanmaya başladım gayet memnunum şimdilik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Redist'in ürünlerini severek kullanıyorum, sende memnun kalırsın bence :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar