Mac Mineralize allık Uplifting


Merhabalar!!

Mac'in Lightness of Being koleksiyonundan mineralize allığı anlatacağım bu yazımda.

Koleksiyon ürünü olmasına ragmen şuanki Mac Mineralize allıklar ile aynı tasarıma sahip.

Şık siyah ambalajının, kapak kısmı balık gözü şeklinde plastik/cam şeffaf renkte.
Diğer Mac Mineralize allıklardan farkı bu allığın dokusu değişik, yani, diğer allıkların üstleri dümdüzken, bu allığın üzerinde değişik desen şeklinde girinti-çıkıntıları mevcut.
Ambalajı her zamanki gibi gayet kaliteli...
Gelelim rengine...
Bu ışıltılı şeftali tonu allığa bayıldım...Bir de pembe tonlu olanı vardı ama şeftali tonunu tercih ettim, bilmiyorum nedendir ama daha bir çekici geldi...
Işıltıları, aydınlatıcı niyetine kullanmaya da müsait.Öyle sim sim durmuyor, çok doğal bir aydınlık veriyor.
Her makyaja, her allığınızın üzerine biraz daha canlılık, aydınlık katmak istediğinizde uygulanabilecek bir allık...
Kalıcılığı da nefis, tüm gün sürdüğünüz yerde sabit duruyor.
Maalesef tozutma problemi var, ama bence bu hiç problem değil.
Ben bu tatlı oranj renkteki yanaklarda sağlıklı görünüm veren, yüzü daha aydınlık gösteren allığa bayıldım...

Denk gelirseniz mutlaka alın, koleksiyon ürünü olduğu için bulmanız mümkün olmayabilir ama İstanbuldaysanız Elc Kozmetik'e uğramanızı tavsiye ediyorum, ben oradan aldım.

Normal satış fiyatı 85 TRY, Elc Kozmetikte 45 TRY...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yazılar