Hediye Önerisi; Harika güzellikte ve leziz kurabiyeler, kek topları, lokumlar

Merhabalar !! Bugün farklı bir yazı ile sizlerleyim.
Sabah günümü renklendiren ve tat katan harika bir kargo aldım.
El emeği şeyler bana her zaman daha güzel geliyor ve daha çok mutlu olmamı sağlıyor.

Funda Hanım bana sürpriz yapmış ve birbirinden güzel kurabiyeler, lokumlar, kek toplarından oluşan şipşirin bir paket göndermiş.O kadar beğendim ki hemen sizlerle paylaşmak istedim.
Özel günler için ya da hediye olarak istediğiniz şekilde ve tasarımda yaptırabileceğiniz bu özel yiyeceklere gerçekten bayıldım.
Tabii kendinizi şımartmak adına da alabilirsiniz :D
Dış görüntüleri kadar tatları da enfes...
Çünkü bilirsiniz genellikle böyle dışı güzel olan yiyeceklerin tadı fos çıkar.Ama bunlar öyle değil.Gelin birlikte inceleyelim.
Kurabiyelerin portakallı çok hafif ama hoş bir aroması var, yerken de kolayca dağılıyor.Üzerindeki süsler de yerken aromaymış gibi geliyor, hiç fark edilmiyor bile.

Genellikle bu tarz şeker hamur kaplı yiyeceklerde o hamur ağızın her yerine yapışır, kötü bir plastik tadı gelir vs...Ama bu yiyeceklerde böyle bir şeyle karşılaşmadım yerken.

Minnoş lokumların tadı da gayet güzeldi.Üzerleri yine şeker hamurlarıyla süslenmiş.


Vee çikolata kaplı kek topları...En sevdiğim olmuş olabilir.İçerisi kakaolu kek dışı çikolata kaplı.Gerçekten enfesti...
Yiyeceklerin hepsi taptazeydi ve özenle hazırlanmış.O kadar detaylı süslemeler ki hayran kaldım...
Peki nasıl ulaşabilirim bu güzel tatlara derseniz; instagram da; @angelspastry hesabından ulaşabilirsiniz.

Gerçekten beğendiğim için sizlerle paylaşmak istediğimi tekrar belirterek umarım faydalı olmuştur sizin için :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yazılar