Loreal Paris Cilt Düzgünleştirici Temizleme Sütü

Merhabalar!!
Bazen üşenip makyajımı temizleme jelleriyle çıkartmak değil de bunun yerine temizleme sularını ya da sütlerini tercih ediyorum.
Bunun için de Loreal Paris' in Üç Etkili Cilt düzgünleştirici temizleme sütünü aldım.Daha doğrusu ben temizleme suyunu alacaktım lakin Gratis çalışanının tavsiyesi üzerine bu temizleme sütüne yöneldim.
Ürünün vaat ettiklerini de görünce neden olmasın deyip attım sepete ve kullanmaya başladım.
Yorumumdan önce inceleyecek olursak;

Dış görünüş ve yapısı;
-200 ml'lik sade ama şık, beyaz, dikdörtgen ambalaja sahip.Biraz büyükçe olduğu için seyahatlerde yanınızda taşımak tercih dışı olabilir.
-Kapaklı, pompalı olmaması iyi mi kötü mü tam karar veremedim...
-Beyaz, krem gibi kıvamı var ve  kokusu sanki acı badem sütü gibi.
Vaat ettikleri; 
-Makyaj izlerini ve kiri temizler, cildin güzelleşmesini sağlar.
-Cilt tonunu düzenler, yüzü tüm kirlerden arındırarak yoğun bir tazelik sunar.
-Cildin taze ve nemlenmiş olmasını sağlar.
Peki benim izlenimim nasıl?
-Vaat ettiklerinin hiç birini yerine getirmiyor,
-Makyajımı çıkartmanın aksine daha çok yüzüme dağıtıp, çamur gibi yapıyor,
-Gözlerimi cayır cayır yakıyor,
-Hadi göz makyajımı çıkartmayayım, gözlerim belki hassastır, bari ten makyajımı çıkartayım dedim, onu bile çıkartmadı.
-Kesinlikle ALINMAMASI gereken bir ürün!
Size diyeceğim o ki bu ürünü görürseniz yakınından uzağından geçmeyin, direk uzaklaşın! :D

Bu ürünü kullanıp memnun kalan var mı, gerçekten çok merak ediyorum?Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yazılar