Lip Balm Dosyası

Merhabalar!!
Kış yüzünü tam olarak göstermeden, dudakları bol bol nemlendirmenin zamanı gelmişken, bende sizlere kullandığım lip balmlarımı göstermek istedim.Aslında çok lip balm insanı değilimdir.Çantamda, montumun cebinde, evde her masada lip balm bulunduran, her fırsatta dudaklarını nemlendirmeyi başaranlardan olamadım maalesef.Ben tembellerdenim :)Ama şakası bir yana dudaklarımız kuruluktan ölüyor vaziyette olmadan nemlendirmek en doğrusu.
Benim lip balmlarım bu kadarcık, az ama öz, bana yetiyorlar :)O zaman başlayalım...

  • NYC Applelicious Glossy Lip Balm, 356 Big Apple Red:Daha çok ruju andıran ambalajı ve elma desenli yapısıyla tam olarak al beni diyor :)Kokusu ise buram buram elma...Nemlendirmesi normal, çok yoğun diyemem, daha çok renkli olduğu için tercih etmiştim.Hem renkli hem de nemlendiricili, benim en sevdiğim lip balmım.Watsonslardan bulabilirsiniz
  • Nivea Fruity Shine Strawberry Lip Balm:Yine kokusu harika ötesi bir lip balm.Mis gibi çilek kokuyor.Yine bu lip balmın da renklendirici özelliği var.Ama ben maalesef bunun nemlendirmesini çok düşük buldum.Günlük, dudaklarınızda hafif bi renk istediğiniz ama hadi biraz da nemlendirsin dediğiniz zamanlar belki tercih edilebilir.Watsons, Gratis, Rossman, Cosmetica vs... bu tarz yerlerde kolaylıkla bulunabilecek bir ürün.
  • Maybelline NY Babylips Hydrate Lip Balm:Hemen hemen herkesin kullandığı bir lip balm.Benimki renksiz olanı, kokusu çok hoş ama tarif edemiyorum :) Nemlendirmesi benim için yeterli olan, güzel bir lip balm.Eğer hala yoksa alın gitsin :) Yine bu lip balmı da her yerde kolaylıkla bulabilirsiniz.
  • Avalon Organics Soothing Vanilla Rosemary Organik Lip Balm:Yapısı incecik olan bir lip balm.İlk başta baya yadırgamıştım.Hiç bir işe yaramıyor gibi gelmişti özellikle Babylips kullanan birisiyseniz siz de yadırgarsınız, çünkü babylips baya yağlı bir yapıda.Her neyse, incecik, renksiz yapısı var.Ama kokusu ve tadı...M  u h t e ş e m...Tadı olan lip balmlar her zaman 5 adım öndedir benim için :D Vanilya düşkünü birisiyseniz bayılıcaksınız siz de benim gibi.Nemlendirmesi falan başarılı bulduğunuz yerde alın ;)Eczanelerden bulabilirsiniz.
  • Susam Sokağı Nemlendiricili Lip Balm, Elma ve şeftalili: Sanırım watsonsun kendi ürünü.Dış tasarımı çok tatlış olunca almamak olmazdı değil mi?Onun haricinde nemlendirmesini yine normal derecede bulduğum, genellikle kuru rujlarımın ya da dudak kalemlerimi ruj olarak kullandığım zaman dudaklarımı yumuşatsın diye kullanıyorum.Hafif de olsa şeftali kokusu var onu da söylemezsem olmaz.Watsonstan bulabilirsiniz.
  • Mediwell çilekli dudak bakım kremi:Yemek istediğim ürünlerden birisi...Bu nasıl güzel çilek kokusudur!Tutti furittili, muzlu, kavunlusu da var fakat onları bulamadığım için fotoğrafını paylaşamadım, lakin en az çileklisi kadar onlar da yoğun kokulu lip balmlar!Ama nedense ben dudaklarıma sürünce, cayır cayır yanma, karıncalanma, bi rahatsızlık hissi oluşuyor.Bu nedenle sadece koklamakla yetindiğim ya da yoğun yoğun sürdükten sonra sildiğim bir lip balm.Daha çok dudak maskesi olarak kullanıyorum kendisini yani :D Her neyse efendim bu lip balmı da eczanelerden bulabilirsiniz.
Benim lip balmlarım bu kadar...Bittikçe tekrar alacaklarım; NYC Applelicious Glossy Lip Balm, Avalon Organics Soothing Vanilla Rosemary Organik Lip Balm, Maybelline NY Babylips Lip Balm... Bu 3'lü favorim <3
Bol nemlendiricili günler!!

Yorumlar

  1. Maybelline'in tüm rujlarına alerji olmama rağmen lip balmını harika buluyorum. Güzel bir yönlendirici yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babylips değil mi?Ben de çok sevdim, diğer çeşitlerini de alacağım :) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Maybelline'in tüm rujlarına alerji olmama rağmen lip balmını harika buluyorum. Güzel bir yönlendirici yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Avalon ve babylips favorim :) açıklayıcı yazın için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için ben teşekkür ederim :) favorilerimiz ortak demekki:)

      Sil
  4. Merhaba bence de avalon organik iyi..

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir dosya olmuş, kaleminize sağlık. Ben de size Blistex'i öneririm. Onunla ilgili bir yazım da mevcut blogumda. Takipteyim, bloguma da beklerim.
    http://www.blogluyorum.net/2015/11/blistex-medplus-lip-balm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blistex de aklımda, elimdekiler bitsin de :) sizin de blogunuza bakarım tabi seve seve :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar