Sivilce tedavisi için Clindoxyl Jel

Merhabalar!!
Çoğu kişi sivilcelerden dolayı mağduriyet yaşıyor, bende dahil.
Sivilcelerimi geçirmek, onlardan kurtulmak için bir çok krem, jel vs. ürün denedim.Diğerlerini de sizlerle vakti geldikçe paylaşacağım.
Bugün en sevdiğim, en memnun kaldığım ürünle başlamak istedim.
Clindoxyl jelin, öncelikle içeriğinden biraz bahsedeyim sizlere... 
Deri altında bulunan sivilcelerin tedavisinde etkili olan Clindoxyl, bu sivilceleri yüzeye çıkarmadan deri altında tedavi eder. 


  • Clindoxyl jeli günde tek doz kullanıyorum, üzerinde de yazdığı gibi.
  • Genellikle akşam yatmadan önce temizlediğim cildime uygulamayı tercih ediyorum.
  • Jeli ince bir tabaka halinde tüm yüzüme uyguluyorum.
  • Yüzünüzde biraz gerginlik ve kuruluk yaratabilir fakat benim cildim kuru olmadığı için böyle birşeyle karşılaşmadım.
  • Ama dikkat etmeniz gereken bir başka husus var, jeli sürdüğünüzde kaşlarınıza ve saçlarınıza değdirmemeye dikkat edin, beyazlatma gibi bir özelliği var bu yüzden dikkatli kullanmanız iyi olur.
Düzenli kullanımda gerçekten etkisini göreceksiniz.Tavsiye ettiklerim, kullandıktan sonra gerçekten çok memnun kaldılar.


Bu jel antibiyotik özelliğinde olduğu için daha çok tedaviye yönelik.Ve kullandığımda cildimdeki yağın dengelendiğini de gördüm.

Eczanelerden 30 TL'ye satın alabilirsiniz ya da bir cilt doktoruna yazdırabilirsiniz.Zaten genellikle cilt doktorlarının önerdiği kremlerden birisi Clindoxyl.
Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar