Makyaj fırçalarımı nasıl temizliyorum?

Merhabalar!!
Bugün makyajda çok önemli bir konuyla sizlerleyim.
Makyaj yapmayı her kadın çok sever ama sıra fırçaları yıkamaya/temizlemeye gelince, bir adım geri atarız.Bu aşama bize sıkıcı gelir ve tembellik yaparız.Ama aslında makyaj yapmayı sevdiğimiz kadar da makyaj fırçalarımızı temizlemeliyiz.Hatta yağlı/karma, akneye meyilli citler daha çok özen göstermeli bu konuya.Çünkü makyaj fırçaları en çok bakteri üretmeye yatkın ortamlardan birisidir.Bu nedenle bence bu konuya bir kulak verin derim ;)

  • Peki ben nasıl temizliyorum fırçalarımı?

Her gün olmasa da hafta da 1 gün yıkayarak temizlemeye çalışıyorum.Yıkarken de kendi şampuanınızı ya da herhangi bir şampuanı kullanabilirsiniz.Ben Dalin'in şampuanını kullanıyorum.Ardından da her fırçayı bir kağıt havluya sarıp kurumasını bekliyorum.


Bunun dışında ben fırçalarımın kurumasını beklemek istemiyorum, günlük nasıl temizleyebilirim derseniz o zaman da sizlere hemmen şu ürünleri gösteriyorum;
Birincisi MAC Brush cleanser, fırça temizleyici, ikincisi ise daha uygun fiyatlı olan Flormar Brush cleanser, fırça temizleyici.
İkisi de gayet başarılı ürünler.Fırçanıza döküp sadece kurumasını beklemeniz yeterli, beklemeniz yeterli derken lafın gelişi söyledim tabi hemen uçup, kuruyor.Bu yöntem daha pratik tabii :)
Fiyatları ise MAC:40 TL, şuradan alabilirsiniz, tıktık
Flormar:10 TL, şuradan alabilirsiniz, tıktık


Fırçalarımızı bu şekilde temizleyebiliriz, fakat bir de makyaj süngeri temizliği var :)
Ben makyaj süngerimi bu tarz ürünlerle değil de kalıp sabunla temizlemeyi tercih ediyorum ve tembellik yapmadan her kullanımdan sonra mutlaka yıkıyorum.Çünkü süngerle ten ürünleri uyguluyoruz ve kirliyken tekrar uygulamak hiç ama hiç istemiyorum, bu nedenle her kullanımdan sonra yıkıyorum.
Yıkarken de yüz için olan kalıp sabunları kullanıyorum, böylelikle mis gibi temizlendiğini düşünüyorum, daha içime siniyor yani :)

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar