NYC Far paleti A kiss on the hudson

Merhaba canlarımm!!Nasılsınız?İyisinizdir umarımm :) Havalar da serinliyor, ben iyiyim bu nedenle.
Sizlerle bugün paylaşacağım ürün mini minik farım (çok da minik değil :D )
Far paletlerime bir yeni palet daha eklendi.Tam olarak palet sayılmaz ama 4 renkten oluşan, pratik bir far.

 New York Color yani NYC markasına ait HD Color serisinden 823 numaralı A kiss on the hudson isimli farımı yakından inceleyelim bakalım :)

4 renkten ve minik 1 far fırçasından oluşuyor, 2 taraflı yani aslında 4 rengi de kullanılabilir yapıda fırçası.Ama ben fırça olarak bu fırçayı kullanır mıyım bilmiyorum?.

Gelelim renklere; resimlerde de gördüğünüz gibi, açık pembeden, kahverengi ve koyu kahverengiye geçişli, doğal tonlarda renkleri barındırıyor.3'ü simli 1'i mat renkler.

Peki ürünün yapısı nasıl?
Çok pigmentli bir ürün olduğunu söyleyemem, görünen renkleri elde edebilmek için bol bol almanız gerekiyor.Ama kalıcılık güzel, sürdüğünüz yerde kalıyor.Ve maalesef ki çok tozutuyor.Ama bence bunlar görmezden gelinebilir, sonuçta çok uygun fiyatlı bir ürün.

Bu paletle aslında göz makyajından başka ten makyajı da yapılabilir.
Nasıl mı?

Ben şöyle düşündüm ki, en alttaki açık pembemsi renk, pembe alt tonlu aydınlatıcılara çok benziyor bu rengi aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz, alttan 2. renk ise pembe-şeftali tonunda olduğu için yanaklarınıza çok hoş renk vereceğinden eminim, bu rengi de allık olarak kullanabilirsiniz.Geri kalan 2 renk ile de gölgeli göz makyajı yaptığınız zaman, doğal-nude bir görünüm elde etmiş olursunuz.



Tozutuyor demiştim :)

Bu tatlı mı tatlı far paletini Watsons'lardan satın alabilirsiniz.
Fiyatı 10-12TL arasında :)
Ummarrm faydalı bir post olmuştur, kullanan veya kullanım önerisi olan varsa, yorum bırakırsanız çok mutlu olurumm :)

Yorumlar

  1. Çok yönlü bi farmış desene :) Yazın çok faydalı olmuş eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, beğendiysen ne mutlu bana :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar