Dax&mixup Supergro ileri derecede saç bakım yağı

Hepimiz saçlarımızı severiz onların uzun, dolgun, sağlıklı olmasını isteriz aynı zamanda da doğal ve etkili güvenilir olmasını isteriz değil mi?Ya da bazıları doğallığa önem vermeden her ürünü kullanır.Benim tavsiyem kullandığınız ürünlerin içeriklerine elinizden geldiğince bakıp, dikkat ederek kullanmanız.
Mesela Dax & Mixup markası kozmetik olarak ürünlerde daima doğallığı ve bitkiselliği ön planda tutup, "önce sağlık" ilkesiyle hareket etmektedir.Yoğun olarak saç ürünlerinin yanı sıra cilt bakım ürünleri de kategorilerinde yer almaktadır.Ürünlerin içeriklerine baktığınız zaman hep doğal yağlardan oluştuğunu göreceksiniz.Bu nedenle aklınızda soru işareti kalmadan güvenle kullanabileceğimiz güzel bir marka.Özellikle benim gibi saçlarına aşırı düşkünlerdenseniz bu markaya bağımlı olabilirsiniz.
 Sizlere Supergro isimli ileri derecede bakım yağından detaylı olarak bahsedeceğim şimdi. 
  • Bitkisel ekstratlar açısından zengin içeriği sayesinde saç derisini ve tellerini tedavi ederek sağlıklı ve daha hızlı uzamasını sağlayan bir ürün.
  • Tamamen organik yağlardan oluşmaktadır.
  • Saç uclarını tedavi eder, kırılmayı önler.
  • Nem kaybına karşı saçın direncini arttırır.
  • Saçınızda fark edilir yumuşaklık, parlaklık ve canlılık sağlar.
  • Günlük veya haftalık bakım olarak rahatlıkla kullanılır.
İçerik özellikleri;
  • Jojoba yağı
  • Hindistan cevizi yağı
  • Çay özü
  • Papatya özü
  • Badem yağı
  • Aloevera 
  • Avokado özü
  • Susam yağı
  • Buğday özü
  • Fıstık yağı
  • Bitkisel yağlar ve mineraller
Peki nasıl uygulanır bu ürün?
Banyodan/duştan yarım saat veya bir saat öncesinde parmak uclarına az miktarda aldığınız supergro'yu saç derisine sürülerek 10 dk. masaj yapılır.Sadece saç derisine friksiyon yapılması yeterli olacağından, saçın bütününe elde kalan supergro'dan sürülür.Haftada minimum 2 kez yapılması tavsiye ediliyor.
Saç derisine masaj yaparak yedirdiğiniz Supergro bir süre sonra başınızda hafif karıncalanma, hareketlenme hissetmenize neden olabilir.Bu, ürünün işlediğini, kan dolaşımını hızlandırdığını gösterir bu sayede saç hücreleri canlanır, beslenir ve daha hızlı uzamasını sağlar. 
Peki benim izlenimim nasıl?
Saçlarımın daha güçlendiğini, parladığını hissediyorum.Çok sevdim ve saç bakım rutinime ekledim.
Ama tek sevmediğim yönü saçlarım daha çabuk yağlanıyor ve saçdan çıkartması zor.Ya haftada 1 kere ya da 10 günde 1 kere kullanıyorum böylelikle saçlarım çok yağlanmamış oluyor.
Kokusu da benim hoşuma gitti, mis gibi doğal yağlar kokuyor.
Saçlarda etkili bakım için bu yağı epey beğendim.
Peki nereden bulabilirsiniz bu ürünü?
Watsons, t-shop, tekinacar, n11, douglas gibi yerlerden bulabilirsiniz.

<3 Dax&mixup <3

Yorumlar

  1. tırnak kremini seviyorum buna da bakacağım ..

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim. Ben de saçlarımı sarıya boyadığımdan beri sürekli güçlendirme çabasındayım.İlk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar