Arko nem güneş bakım


Güneşten gelen UVA ve UVB ışınları cilt yapısını bozarak güneş yanıklarına, güneş lekelerine ve cilt yaşlanmasına neden olabilir. Güneşin zararlarına karşı cildinizi korumak için güneşten koruyucu ürün kullanılması tavsiye edilir. Ben de sizleri Arko'nun koruyucu güneş sütleriyle tanıştırmak istedim.

Dermataloglar güneşe çıkılan ilk günler için yüksek veya çok yüksek koruma faktörlü güneş bakım ürünlerinin kullanılmasını tavsiye ediyorlar. Arko nem güneş sütü GKF 30 içeriğindeki filtreler sayesinde güneşin zararlı UVA ve UVB ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. Formülündeki E vitaminiyle güneşin yıpratıcı etkisine karşı cildinizin korunmasına yardımcı olurken, aloe verasıyla cildi besler. Suya karşı da dayanıklıdır.
Sonraki günlerde ise, güneşe çıkarken cilt tipinize uygun orta koruma özellikli güneş bakım ürünü kullanabilirsiniz. Arko nem güneş sütü GKF 15 içeriğindeki filtreler sayesinde güneşin zararlı UVA ve UVB ışınlarına karşı orta koruma sağlar. İçerikleri GKF 30 olan ile aynıdır.
Dermatalojik olarak test edilip, onaylanması açıkcası beni de güvenle kullanmaya itti. Daha önceki yazılarım arasında Benri'nin GKF 50 olan güneş kreminden bahsetmiştim, fakat Arko'nunki daha dayanıklı ve GKF 30 olmasına ragmen harika da koruyucu.
Siz de benim gibi çok açık tenli ve çok hassas bir cilde sahipseniz Arko Nem'in Güneş sütlerini tavsiye ederim!!
Üstelik Üçler Marketten bu 2'li seti sadece 17TL'ye aldım. ☆♡☆《
Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar